مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:062022-11-04سياسي

خروش مردم رودان علیه استکبار در یوم الله 13 آبان + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح امروز جمعه از مقابل اداره آموزش و پرورش رودان آغاز شد و مردم انقلابی بهشت جنوب با حضور حماسی خود در راهپیمایی و طی کردن مسیر از مقابل اداره آموزش و پرورش تا مسجد میر کمال الدین، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای های امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری ، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و توطئه افکنی ها علیه ملت ایران را اعلام کردند.

  تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود نماینده مردم شرق هرمزگان مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایی کنندگان 13 آبان رودان اظهار داشت: یوم الله 13 آبان یاد آور سه واقعه مهم در تاریخ جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تبعید امام خمینی ،به خاک و خون کشیده شدن دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی که امام راحل آنرا انقلاب دوم نامید این واقعه هستند  و اگر درست دقت کرده باشید رد پای آمریکا را در هر سه واقع را خواهید دید.

حسین رییسی افزود: همان آمریکایی که در سالیان آغاز نهضت امام در جهت انحراف آن تلاش می کرد و  در طول سالیان بعد از انقلاب به طرق مختلف برای شکست این نظام الهی تلاش میکرد و از همه ابزارهای خود علیه این ملت بزرگ و مصمم استفاده کرد اما نتیجه نگرفت چرا که بصیرت مردم و رهنمودها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم رودان علیه استکبار در یوم الله 13 آبان + عکس

خروش مردم رودان علیه استکبار در یوم الله 13 آبان + عکس