مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:072022-11-04سياسي

ماجرای حیرت آمریکایی ها از انجام مأموریت ایران در مقابلشان از زبان فرمانده نداجا


طبق گفته فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، با تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته نیروی دریایی ما با اقتدار در 2 هزار و 500 کیلومتر دورتر از آب های ایران در برابر چشمان حیرت زده آمریکایی ها مشغول انجام مأموریت است.

- حضور نیروی دریایی ارتش در 2500 کیلومتر دورتر از آب های جمهوری اسلامی نشان دهنده اقتدار ارتش است فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اقتدار نیروی نظامی در جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته نیروی دریایی ما با اقتدار در دو هزار و 500 کیلومتر دورتر از آب های ایران در برابر چشمان حیرت زده آمریکایی ها مشغول انجام ماموریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار سرایداران اظهار کرد: شهید ناوسروان سرایداران (پدر آرتین) 30 سال در مناطق جنوب نیروی دریایی ارتش بدون کوچکترین چشم داشت صادقانه خدمت کرد.

وی با اشاره به نقش مهم وحدت در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: ترفندهای دشمن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی از سال های گذشته تغییری نکرده و فقط شیوه آن تغییر کرده لذا مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تأکید بر لزوم توجه به فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در حوزه فضای مجازی با معضلاتی مواجه هستیم که دشمن همین را هدف قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حیرت آمریکایی ها از انجام مأموریت ایران در مقابلشان از زبان فرمانده نداجا

ماجرای حیرت آمریکایی ها از انجام مأموریت ایران در مقابلشان از زبان فرمانده نداجا