مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-04سياسي

حضور فعال قشر دانش آموز در برهه های حساس انقلاب سندی بر بصیرت این نسل است


امام جمعه شهرستان خمیر با بیان اینکه حضور فعال و متعهدانه قشر دانش آموز در همه برهه های حساس انقلاب سند مهمی بر بصیرت این نسل دارد، گفت : معلمان باید خود را علمداران انقلاب اسلامی درنبردبا اندیشه های منحط دشمنان اسلام بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان خمیر امروز ظهر در خطبه های نماز  جمعه ضمن تسلیت دهم ربیع الثانی سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها، اظهار داشت:  وجود این بانوی بزرگوار برای ما ایرانی ها و بلکه برای جامعه مسلمان مایه خیر و بسترساز شکل گیری هویت اسلامی است.

وی با بیان اینکه  زیارت نامه حضرت معصومه (س) معرفت نامه آن حضرت است، افزود: خداوند رحمان در این بزرگوار میزان تشخیص راه بندگی را به طور کامل برای بشریت متجلی نموده است که در زیارت نامه ایشان اوصاف مهمی ذکر شده است.

خطیب جمعه شهرستان خمیر گفت: حوادث مهم روز سیزدهم آبان ماه که در سال های مختلف اتفاق افتاد سند بزرگی برای اثبات نفوذ انقلاب در باطن نسل جوان و نوجوان است.

امام نهضت خود را به نوجوانان سپرد حجت الاسلام صالحی عنوان کرد: در سال 43 که مصادف با تبعید امام خمینی (ره) بود مهمترین امیدواری ایشان به اثرگذاری و مجاهدت جوانان و نوجوانی بود که در گهواره ها در حال تربیت و نمو بوده اند، بود و امام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال قشر دانش آموز در برهه های حساس انقلاب سندی بر بصیرت این نسل است

حضور فعال قشر دانش آموز در برهه های حساس انقلاب سندی بر بصیرت این نسل است