مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-04سياسي

انقلاب اسلامی درس ایستادگی و مقاومت به آزادی خواهان جهان داده است


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه روز مبارزه با استکبار جهانی را نباید فراموش کنیم، گفت: انقلاب اسلامی درس ایستادگی و مقاومت به آزادی خواهان جهان داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم اشاره کردند باید این مقاومت و ایستادگی را بیفزاییم چرا که امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بلامنازع و راهنما برای تمام کشورهای دنیا مطرح است.

علما درخصوص روز 13 آبان، گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی را نباید فراموش کنیم و آمریکا امروز حق دارد از جمهوری اسلامی عصبانی باشد چرا که در گذشته ایران جولانگاه نیروهای آمریکایی بود و 60 هزار مستشار در این کشور داشتند که دولت مصدق را سرنگون کردند و امروز واقعیت های تاریخی قبل و بعد از انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیین باید برای جوانان بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد، 17 هزار ایرانی و نخبه را ترور کرد و 300 هواپیما را ساقط کرد، تاکید کرد: آمریکا از فتنه های مختلفی در کشور ما حمایت کرده است و جواب خون شهدای شاهچراغ را چه کسی می دهد؟ جواب خون آن طلبه جوان و خانواده های آنها را چه کسی می دهد؟ امام جمعه کرمانشاه ادبیات جمهوری اسلامی را ادبیات مقاومت عنوان کرد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی درس ایستادگی و مقاومت به آزادی خواهان جهان داده است

انقلاب اسلامی درس ایستادگی و مقاومت به آزادی خواهان جهان داده است