مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-04سياسي

هدف دشمنان تجزیه ایران اسلامی است


امام جمعه بسطام با بیان اینکه هدف دشمنان تجزیه ایران اسلامی است، گفت: مردم ایران اسلامی بارها با حضورشان در صحنه ها نشان داده اند که پای این نظام و انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته به میزبانی آستان مقدس امامزاده مقدس سید ابوالقاسم (ع) شهر بسطام ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و روز دانش آموز به بیان فضائل و کرامات حضرت معصومه (س) پرداخت و بیان کرد: آن حضرت الگوی تمام دختران ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به یوم الله 13 آبان، بیان کرد: در روز 13 آبان حوادث عظیمی در این روز رقم خورده که نشان می دهد قدرت های پوشالی و ستمگر نابود شده و فرو می ریزند همان طور که در جریان تسخیر لانه جاجوسی مردم ایران بار دیگر هیمنه آمریکا را فرو ریختند.

روایت انقلاب دوم امام جمعه بسطام با بیان اینکه امام خمینی (ره) از این تسخیر به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، بیان کرد: بعد از تسخیر سفارتخانه و بررسی مدارک و اسنادی که آنجا بود معلوم شد که آنجا سفارتخانه نیست؛ بلکه لانه جاسوسی است که آمریکایی ها در آن، چه توطئه ها و نقشه های شومی علیه ایران در برنامه های خود تدارک دیده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمنان تجزیه ایران اسلامی است

هدف دشمنان تجزیه ایران اسلامی است