مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 17:312022-11-04سياسي

رکوردشکنی جدید در راهپیمایی 13 آبان/ حماسه دوباره مردم برای ایران


(اردل)، سامان، سرخون، سفیددشت، سودجان، سورشجان، شلمزار، شهرکرد، طاقانک، فارسان، فرادنبه، فرخ شهر، کاج، کیان، گندمان، گهرو، گوجان، لردگان، مال خلیفه، منج، ناغان، نافچ، نقنه، هفشجان، وردنجان، به راهپیمایی 13 آبان آمدند.

    خراسان جنوبی: فریاد خشم انقلابیون کویر علیه استکبار جهانی در مرکز خراسان جنوبی راهپیمایی باشکوه 13 آبان با محوریت 13 آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی از ساعت 9 صبح از میدان ابوذر بیرجند آغاز و افراد شرکت کننده به ویژه جمعیت پرشمار نسل پنجم انقلاب امسال هر چه محکم تر از سال های گذشته شعار مرگ بر آمریکا را در گوش دشمنان طنین انداز کردند.

شاهدان مراسم راهپیمایی استکبارستیزی مردم انقلابی و بصیر از شور و شعف و شعارهای نسلی به وجد آمده اند که علی رغم تعلق به نسل پنجم انقلاب اسلامی جنایات آمریکا را فراموش نکرده و یکصدا فریاد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را سر می دهند.

امروز همه دنیا شاهد خواهند بود که تمامی شهرها و روستاهای این استان، مردم با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یکصدا مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را فریاد می زنند و این اقتدار توسط مردم بیرجند بار دیگر به جهانیان نشان داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی جدید در راهپیمایی 13 آبان/ حماسه دوباره مردم برای ایران

رکوردشکنی جدید در راهپیمایی 13 آبان/ حماسه دوباره مردم برای ایران