مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-04اقتصادي

وزیر صمت: شاهد پایداری تولید در صنعت خودرو هستیم


در یکسال گذشته پایداری در صنعت خودرو اتفاق افتاده است،به زودی قطعات خودرو دارای شناسه اصالت کالا خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو کشور با حضور بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی متشکل از 45 شرکت دانش بنیان، بیش از 500 تولیدکننده داخلی و 55 شرکت خارجی از کشورهای چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه، هلند، امارات، هند، کره جنوبی، تایوان، ژاپن، اندونزی و.

در متراژ بیش از 70 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور اصناف و شاخه های صنعتی و خودرویی شامل ماشین آلات خودرو و سایر حوزه های مرتبط در محل نمایشگاه بین المللی تهران به مدت چهار روز برگزار شد.

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه قطعات خودرو در تاریخ جمهوری اسلامی است در روز پایانی نمایشگاه رضا فاطمی امین وزیر صمت از این نمایشگاه بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه گفت: تغییر کیفیت تغییر و تحول کیفیت به تدریج آشکار می شود اما در تولید قضیه شفاف تر است هنگامی که قطعات مونتاژ می شود و تولید بالا می رود سریع کیفیت  تولید مشخص می شود.

وی گفت: در یک سال گذشته صنعت خودرو به لحاظ تولید به پایداری رسیده است که این موضوع اهمیت دارد طبق برنامه ای که خودروسازان  تنظیم کردند و ما حمایت کردیم، قطعه سازان و خودروسازان با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: شاهد پایداری تولید در صنعت خودرو هستیم

وزیر صمت: شاهد پایداری تولید در صنعت خودرو هستیم