مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-04سياسي

نماینده کرج: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه است/ هدف جنگ داخلی دارند


تا کی باید با مالکان آنها بویژه آل سعود سفّاک مماشات کرد؟ تا هر روز با انواع و اقسام حیله ها، بذر خشونت و سیاهی و نفرت را در جامعه بکارند و خون و خصومت درو کنند؟ - اینها را به اسم مردم کرج نزنید، بله مردم انتقاد و مطالبه دارند و اعتراض برای بهبود اوضاع و با هدف اصلاح ایرادات نه با هدف تخریب و خونریزی و ویران سازی کشور.

  افرادی که تجمع دیروز را لیدری کرده و به خون و خشونت کشاندند نه مردم عادی بودند و نه حتی اراذل و اوباش معمولی، بلکه اغلب آنها که غیر کرجی بودند و از اطراف به این نقطه فراخوان شده بودند خرابکاران حرفه ای بودند که با طراحی و برنامه ریزی قبلی اقدام نموده، ماشین های پر از سنگ را به منطقه آورده و خون ریختن و آدم کشتن برایشان عادی و شبیه تفریح بود مثل بازیگران بازی های مجازی.

  افرادی که به ماشین های عبوری مردم سنگ پرانی کرده و راه عبور مردم را با خشونت تمام سد می کنند و پلیسی که برای بازکردن راه اقدام می کند را بی رحمانه به خون می کشند و جوان بسیجی مدافع امنیت را مظلومانه به شهادت می رسانند و پرچم مقدس کشور را با بی حرمتی به پایین می کشند چه نامی می توان برایشان گذاشت؟   و چگونه باید با آنها برخورد کرد؟ در صورت مماشات با اینگونه رفتارهای خونبار، وضعیت کشور چگونه خواهد شد؟ امنیت و آرامشی باقی خواهد ماند؟   اگر بی ثبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کرج: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه است/ هدف جنگ داخلی دارند

نماینده کرج: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه است/ هدف جنگ داخلی دارند