مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 03:502022-11-05ورزشي

تیم های ملی تکواندو با پرواز بیزینس عازم جهانی مکزیک می شوند


با توجه به اهمیت رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک، تیم های ملی تکواندو با پرواز بیزینس کلاس رفت و برگشت و صرف هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان عازم مکزیک می شوند.

- با توجه به اهمیت رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک، تیم های ملی تکواندو با پرواز بیزینس کلاس رفت و برگشت و صرف هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان عازم مکزیک می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان از 23 آبان به مدت 6 روز با حضور 761 تکواندوکار از بیش از 120 کشور جهان در سالن متروپلیتن شهر گوادالاخارا در مکزیک آغاز می شود.

مهدی حاج موسایی در وزن 54- کیلوگرم، حسین لطفی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، رضا کلهر در وزن 68- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی تکواندوی مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می دهند.

همچنین تیم ملی تکواندوی بانوان با ترکیب مهلا مومن زاده در 46-، غزل سلطانی در 49-، ناهید کیانی در 53-، نرگس میرنوراللهی در 62-، زینب اسماعیلی در 67- و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم عازم این رقابت ها می شود و در 2 وزن 57- و 73- کیلوگرم نیز نماینده ای ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های ملی تکواندو با پرواز بیزینس عازم جهانی مکزیک می شوند

تیم های ملی تکواندو با پرواز بیزینس عازم جهانی مکزیک می شوند