مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-05ورزشي

اعلام جزییات مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال با حضور مهمانان ویژه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرمهدی علوی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله 15 روز مانده به جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: - مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران با حضور میهمان های ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرمهدی علوی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله 15 روز مانده به جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: صدا و سیما برنامه های خوبی در جهت حمایت از تیم ملی ساخته و پخش کرده و در نهایت امیدواریم به برنامه ریزی های بهتر و هم افزایی در جهت حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کند.

با توجه به اتمام سوپرجام همه مباحث در مورد تیم ملی است امروز هم برنامه های مرتبط با تیم ملی در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد و حدود ساعت 9 بازیکنان به ساختمان پک در مرکز ملی فوتبال مراجعه کردند.

وی افزود: دیدار با تیم ملی نیکاراگوئه شب پنج شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد این آخرین مسابقه ای است که تیم ملی در تهران انجام می دهد ساعت 16:30 ، 23 آبان نیز تیم ملی تهران را به مقصد دوحه با پرواز چارتر ترک خواهد کرد.

25 نیز دیدار دوستانه ای را با تونس پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه ها برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال با حضور مهمانان ویژه

اعلام جزییات مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال با حضور مهمانان ویژه