مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-05اقتصادي

آیا سوناک می تواند اقتصاد بحران زده انگلیس را نجات دهد؟


بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که این کشور وارد طولانی ترین رکود در تاریخ خود می شود که ممکن است تا اواسط سال 2024 ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، انگلیس با بحران اقتصادی بی سابقه ای روبه رو است، به همین دلیل است که رابرت بیتسون ، سردبیر امور سیاسی کانال ITV ، وضعیت اقتصادی این کشور را به یک فیلم ترسناک اقتصادی تشبیه کرده است.

ریشی سوناک از لحظه ای که نامزدی خود را برای رهبری حزب محافظه کار انگلیس اعلام کرد، از وضعیت فروپاشی اقتصاد کشورش در نتیجه اشتباهات سلف خود، لیز تراس، آگاه است و می داند که وظیفه او آسان نخواهد بود زیرا او به چیزی شبیه به معجزه نیاز دارد تا اقتصاد مالی انگلیس را نجات دهد.

سوناک در اولین سخنرانی خود پس از تصدی پست نخست وزیری متعهد شد که برای خروج از بحران کنونی، تصمیمات دشوار و دردناکی را اتخاذ خواهد کرد.

بازارهای مالی و تجاری لندن منتظر جزییات برنامه اقتصادی سوناک هستند.

او قرار است در 17 نوامبر آینده برنامه اقتصادی خود را اعلام کند، برنامه ای که زندگی و مرگ اقتصاد انگلیس به آن وابسته است.

وضعیت اقتصاد انگلیس بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که این کشور وارد طولانی ترین رکود در تاریخ خود می شود که ممکن است تا اواسط سال 2024 ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سوناک می تواند اقتصاد بحران زده انگلیس را نجات دهد؟

آیا سوناک می تواند اقتصاد بحران زده انگلیس را نجات دهد؟