مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-05اقتصادي

نیاز کشاورزی گلستان به ادوات مکانیزه/ عرضه وام سلیقه ای است


علی رغم اهمیت ماشین آلات مکانیزه در حوزه کشاورزی، بسیاری از زراعان و فعالان اقتصادی معتقد هستند جهاد کشاورزی گلستان در پرداخت تسهیلات خرید این ادوات سلیقه ای برخورد می کند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- الهام رئوفی فر: با توجه به اینکه بخش عمده نیاز غذایی بشر از بخش کشاورزی تأمین می شود، این حوزه برای هر کشوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است از طرف دیگر افزایش جمعیت در پنج دهه اخیر نیاز به صنعت غذا را دو چندان کرده لذا استفاده از ادوات و ماشین آلات کشاورزی با هدف افزایش بهره وری به مدد کشاورزی می آید.

استفاده از تکنولوژی روز در کشاورزی جدا از اینکه میزان برداشت را دوچندان می کند موجب کاهش ضایعات در این حوزه می شود اما با وجود اهمیت سیستم های نوین در کشاورزی، چندسالی است که زارعان گلستانی برای تهیه ادوات و ماشین آلات کشاورزی به دلیل سیاست های جدید دولت با مشکل مواجه شدند.

هرچند که محدودیت در عرضه وام کم بهره تصمیم گیری در سطح کلان بوده اما به گفته کشاورزان تخصیص همین میزان محدود را هم جهاد کشاورزی گلستان سلیقه ای انجام می دهد.

عدم عرضه وام یک کشاورز گلستانی در این رابطه به خبرنگار مهر می گوید: با وجود پیگیری های فراوان تاکنون موفق به اخذ تسهیلات دنباله بند نشده زیرا لازمه آن برخورداری از تراکتور است که آن هم باید در صف ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشاورزی گلستان به ادوات مکانیزه/ عرضه وام سلیقه ای است

نیاز کشاورزی گلستان به ادوات مکانیزه/ عرضه وام سلیقه ای است