مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-05سياسي

اعلام نفرات برتر مرحله استانی دومین جشنواره قصه گویی «نهال امید»


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: نفرات برتر مرحله استانی دومین دوره جشنواره قصه گویی نهال امید معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: قصه گویان همدانی در دومین دوره جشنواره قصه گویی نهال امید استان همدان به رقابت پرداختند و 6 نفر برتر در بخش صحنه ای و 6 نفر در بخش دیجیتالی انتخاب و راهی مرحله منطقه ای شدند.

عاطفه زارعی با بیان اینکه دومین جشنواره قصه گویی نهال امید در استان همدان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است اظهار کرد: این جشنواره در سه سطح استانی، منطقه ای و ملی در حال برگزاری است که در حال حاضر نخستین سطح آن در استان همدان برگزار شد.

وی افزود: در مرحله استانی 392 نفر در استان همدان آثار خود راه به صورت تصویری و دیجیتالی برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 65 نفر شامل 33 نفر در بخش صحنه ای و 32 نفر در بخش دیجیتال به عنوان آثار حائز شرایط برای شرکت در بخش انتخابات برگزیدگان سطح استانی به مرحله بعدی راه یافتند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: مرحله انتخابی برگزیدگان بخش صحنه ای سطح استانی با حضور 28 نفر از شرکت کنندگان برگزار شد و از این تعداد 6 نفر شامل نسیم ترکاشوند، سمیه مجیدی و سمیه رسولی از اداره کتابداران اداره کل کتابخانه های عمومی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نفرات برتر مرحله استانی دومین جشنواره قصه گویی «نهال امید»

اعلام نفرات برتر مرحله استانی دومین جشنواره قصه گویی «نهال امید»