مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:362022-11-05اقتصادي

ایجاد 160 هزار شغل در بخش صنعت و معدن/ اختصاص 135 میلیارد به شهرک های صنعتی همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدرضا فاطمی امین عصر امروز در حاشیه سفر به استان همدان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین برنامه ما نشست با فعالان اقتصادی استان بود که سخنان آنها را شنیدیم و سپس چندین بازدید اعتباری معادل 135 میلیارد تومان برای شهرک های صنعتی استان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه شهرک های صنعتی پیش نیاز و بستر تولید است چراکه تولید نیاز به تأمین آب، برق، گاز و زمین دارد که در حال تکمیل است گفت: برق مورد نیاز تولید را باید است گفت: بیش از یک هزار و 600 کارگاه در حال احداث توسط سازمان صنایع کوچک است تا شرکت های دانش بنیان وقت خود را برای ساخت هدر ندهند همچنین تخفیف 10 درصدی برای شرکت های دانش بنیان لحاظ می شود.

وی تأکید کرد: برای احداث بیش از 40 شهرک فناوری مصوبه هیأت دولت اخذ شده تا در نقاط مختلف کشور احداث شود که تمام شرایط پارک های علم و فناوری را دارند و همه این ها کمک می کند به زیرساخت هایی که در حوزه دانش بنیان تعبیه شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه در بخش صنعت و معدن در هفت ماه امسال بیش از 160 هزار شغل در کشور ایجاد شده که رتبه اول ایجاد اشتغال در کشور را دارد یادآور شد: برآورد می کنیم تا پایان سال بیش از 300 هزار شغل ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 160 هزار شغل در بخش صنعت و معدن/ اختصاص 135 میلیارد به شهرک های صنعتی همدان

ایجاد 160 هزار شغل در بخش صنعت و معدن/ اختصاص 135 میلیارد به شهرک های صنعتی همدان