مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 18:452022-11-05اقتصادي

واحدهای مسکن ملی بین یک و نیم تا سه سال تحویل داده می شود


مدیرکل راه و شهرسازی فارس از ساخت 75 هزار واحد مسکن در طرح جهش ملی مسکن خبر داد و گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن بین یک و نیم تا سه سال ساخته و تحویل داده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمودرضا طالبان در آیین کلنگ زنی 40 هزار و 64 واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن فارس درباره آخرین جزییات طرح نهضت ملی مسکن در فارس گفت: در کلان شهر شیراز و شهرهای زیر 100 هزار نفر، عملیات اجرایی 15 هزار واحد آغاز شده است و برای شهرهای بالای 100 هزار نفر با تأمین زمین کلنگ 40 هزار واحد مسکونی به زمین زده شده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی افزود: در اراضی کمیل آباد شیراز به نام شهید دوران که متعلق به ارتش است 18 هزار واحد ساخته می شود که 10 هزار واحد برای کارکنان ارتش است و 8 هزار واحد هم در اختیار مردم متقاضی طرح نهضت ملی مسکن قرار می گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: توافقات دیگری از سفر قبلی وزیر راه و شهرسازی انجام شده که 270 هکتار در مرودشت، 200 هکتار در جهرم، 15 هکتار استهبان، 620 هکتار در شیراز، 18 هکتار بیضا و 50 هکتار از اراضی نی ریز برای ساخت مسکن نهضت ملی پیش بینی شده و در شورای توسعه و برنامه ریزی فارس مصوب خواهد شد.

از یک سال و نیم تا 36 ماه زمان تحویل مسکن طالبان با بیان اینکه اعتبار اولیه ساخت این واحدها به میزان 40 میلیون تومان وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکن ملی بین یک و نیم تا سه سال تحویل داده می شود

واحدهای مسکن ملی بین یک و نیم تا سه سال تحویل داده می شود