مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-06سياسي

ایجاد منابع پایدار معیشتی برای جامعه هدف/ضرورت نیاز سنجی هیئت ها


شناسایی دقیق نیاز هیئت های مذهبی، ایجاد منابع پایدار معیشتی برای جامعه هدف، شیوه تعامل با خیرین و موضوع جهاد تبیین در اولین در جلسه مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم همت پور صبح یکشنبه در اولین جلسه مجمع خیرین بنیاد دعبل خزاعی در خراسان جنوبی اظهار کرد: مجمع خیرین بنیاد دعبل برای توانمند سازی و تأمین نیاز اقشار نیازمند جامعه هدف تشکیل شده است.

معاون امور توانمندسازی بنیاد دعبل خزاعی کشور بیان کرد: ما به موضوع کار خیر هم از جنبه ملی و از هم از نگاه بومی و استانی نگاه می کنیم.

همت پور با اشاره به اینکه کار خیر از یک مسئولیت اجتماعی سرچشمه می گیرد، ادامه داد: جذب خیر برای رفع نیاز اقشار محروم باید همراه با ظرافت هایی باشد که زمینه دل زدگی خیر را به وجود نیاورد.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه افراد خیّر و نیاز افراد محروم را با هم تطبیق دهیم، گفت: نسخه ای که ما در تهران انجام می دهیم، نمی تواند برای همه استان ها قابل اجرا باشد.

معاون امور توانمندسازی بنیاد دعبل خُزاعی اظهار کرد: باید نیاز جامعه هدف را به خوبی شناسایی کرده و از طریق ایجاد مسئولیت اجتماعی در بین خیرین این نیازها را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منابع پایدار معیشتی برای جامعه هدف/ضرورت نیاز سنجی هیئت ها

ایجاد منابع پایدار معیشتی برای جامعه هدف/ضرورت نیاز سنجی هیئت ها