مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-06اجتماعي

مزایای پیاده روی در سرما


محققان به بررسی برخی از مزایای کمتر شناخته شده پیاده روی در آب و هوای سرد پرداخته و دریافته اند همان مسائلی که شاید بازدارنده پیاده روی در سرماست در واقع دلایل عالی برای بیرون رفتن از خانه است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، شاید با سرد شدن هوا بیشتر شما پیاده روی را کنار بگذارید، البته بعضی ها هم هستند که پیاده روی در هوای بارانی را ترجیح می دهند.

محققان به بررسی برخی از مزایای کمتر شناخته شده پیاده روی در آب و هوای سرد پرداخته و دریافته اند همان مسائلی که شاید بازدارنده پیاده روی در سرماست در واقع دلایل عالی برای بیرون رفتن از خانه است.

روزهای بادخیز و اجتناب از کووید روزهای بارانی یک انتخاب عالی برای پیاده روی است،به خصوص زمانی که باد آلودگی را پراکنده می کند و باران آلودگی و میکروب های هوا را می شوید.

در مطالعه ای که سال 2021 انجام شد، محققان به این نتیجه رسیدند که بهترین روز ها برای اجتناب از ابتلا به سویه های به شدت مسریِ کووید روز های بادخیز است که باد میکروب ها و باکتری ها را به سرعت با خود می برد.

رگبار و تقویت سلامت تنفسی زمان رگبار ،برای پیاده روی عالی است، قطرات باران سبب می شود گیاهان، درختان و خاک ترکیباتی با بوی شیرین آزاد کنند و بوی شیرین ِآن ها با هوایی که نفس می کشیم، ترکیب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای پیاده روی در سرما

مزایای پیاده روی در سرما