مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-06اقتصادي

7000 مسکن روستایی سهم گیلان در پرداخت وام مسکن


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان سهم این استان در پرداخت وام مسکن روستایی را هفت هزار مسکن دانست و گفت: متقاضیان باید برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی پروانه ساخت و زمین باید کاربری مسکونی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حامد دائمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت و مرمت مسکن روستایی باید مورد توجه مسؤولان مربوطه قرار گیرد، اظهار کرد: استان گیلان دارای روستاهای بسیار زیاد و با بافت های قدیمی است لذا باید منازل فرسوده شناسایی و برای مرمت این منازل اقداماتی انجام شود.

  وی با اشاره به آغاز پرداخت وام 200 میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی در گیلان گفت: بهره این وام پنج درصد و بازپرداختش 20ساله است که بسیار می تواند به جوامع روستایی در ساخت و مرمت مسکن کمک کند.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان سهم گیلان در پرداخت وام مسکن روستایی را هفت هزار مسکن دانست و افزود: متقاضیان باید برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی پروانه ساخت داشته باشند و زمین باید کاربری مسکونی داشته باشد.

به گفته دائمی، متقاضیانی که 25 آبان 1400، وام 100 میلیونی دریافت کرده اند و خانه شان تکمیل نشده می توانند برای دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات دیگر به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 مسکن روستایی سهم گیلان در پرداخت وام مسکن

7000 مسکن روستایی سهم گیلان در پرداخت وام مسکن