مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-06اجتماعي

تداوم بارندگی پراکنده در 10 استان کشور


سازمان هواشناسی از کاهش دما طی امروز در اردبیل و استان های ساحلی خزر تا 7 درجه خبر داد و برای بیش از 10 استان تا پایان هفته بارش های پراکنده و باد شدید موقت پیش بینی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (یکشنبه 15 آبان) وزش باد شدید، گاهی گردوخاک در استان های تهران، سمنان، البرز و قزوین خواهیم داشت.

همین شرایط را روز سه شنبه (17 آبان) در شرق، شمال شرق و بخش هایی از مرکز کشور پیش بینی می کنیم و انتظار باد شدید و گردوخاک داریم.

آسمان تهران نیز امروز کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود.

در عصر وزش باد، گاهی باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی همچنین پیش بینی کرد تا فردا بارش در استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، برخی مناطق هرمزگان، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال سیستان و بلوچستان افزایش یابد و نفوذ هوای سرد نیز خواهیم داشت.

تا فردا در جنوب سیستان و بلوچستان نیز بارش ها ادامه دارد، فردا (دوشنبه 16 آبان) در شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجانی غربی بارش خواهیم داشت.

بر اساس این خبر، روز سه شنبه (17 آبان) در استان های واقع در شمال غرب، برخی نقاط استان های غرب، جنوب غرب، جنوب شرق و جنوب کشور، سواحل خزر، خصوصاً در غرب و مرکز خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق باران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارندگی پراکنده در 10 استان کشور

تداوم بارندگی پراکنده در 10 استان کشور