مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-06سياسي

تخفیف پلکانی به مؤدیان شهرداری تهران/تقسیط عوارض قطع درخت و ماده 100


اعضای شورای شهر تهران لایحه ای را تصویب کردند که بر اساس آن مؤدیانی که عوارض خود را در یک بازه مشخص پرداخت کنند مشمول تخفیف 40 تا 34 درصدی خواهند شد.

- اعضای شورای شهر تهران لایحه ای را تصویب کردند که بر اساس آن مؤدیانی که عوارض خود را در یک بازه مشخص پرداخت کنند مشمول تخفیف 40 تا 34 درصدی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در مورد اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی را روی میز بررسی قرار دادند و مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی با بیان اینکه کلیات طرح در جلسه هفته پیش تصویب شد و طی این مدت کمیسیون ها جلسات تخصصی را برای بررسی جزییات این طرح داشتند، گفت: شهرداری تقاضا داشت که جایزه خوش حسابی برای مؤدیانی که از 15 آبان تا 14 آذر سال جاری حساب شان را تسویه می کنند 40 درصد تخفیف، 15 آذر تا 14 دی 35 درصد تخفیف، 15 دی تا 14 بهمن 30 درصد تخفیف، 15 بهمن تا 14 اسفند 25 درصد تخفیف و بعد از 15 اسفند نیز شرایط به حالت عادی برگشته و همان 20 درصد تخفیف اعمال شود.

وی افزود: در بررسی های تخصصی در کمیسیون معماری و شهرسازی جدولی ملاک عمل قرار گرفت تا بر اساس آن ضرایب پیشنهادی شهرداری نیز مد نظر قرار گیرد و بر این اساس و برای آنکه جامعه آماری حداکثری بیشترین بهره را از این تخفیف ببرند و پیوست عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف پلکانی به مؤدیان شهرداری تهران/تقسیط عوارض قطع درخت و ماده 100

تخفیف پلکانی به مؤدیان شهرداری تهران/تقسیط عوارض قطع درخت و ماده 100