مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-06پزشكي

همایش بین المللی سیره پیامبر(ص) و سلامت در شیراز برگزار می شود


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد که همایش بین المللی سیره پیامبر(ص) و سلامت به میزبانی این کلانشهر برگزار می شود.

- همایش بین المللی "سیره پیامبر(ص) و سلامت" در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد که همایش بین المللی "سیره پیامبر(ص) و سلامت" به میزبانی این کلانشهر برگزار می شود.

دکتر سیدحسن سراج یکشنبه 15 آبان در پیش نشست بخش بین الملل همایش سیره نبوی(ص) در طب که با حضور مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، گفت: با توجه به علاقه دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای حضور در همایش سیره نبوی(ص) در طب که سال آینده برگزار می شود.

او افزود: این پیش نشست برای ارزیابی مطالعات این دانشجویان در زمینه سیره پیامبر(ص) و سلامت با همکاری معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دبیرخانه همایش سیره نبوی(ص) در طب و مرکز تحقیقات قرآن، حدیث و طب، برگزار شد.

سراج اضافه کرد: در این پیش نشست، سه ارائه دهنده از حوزه علمیه از ایران و 11 ارائه دهنده از میان دانشجویان خارجی دانشگاه از کشورهای هند، پاکستان، لبنان، افغانستان و نیجریه مطالعات و تحقیقات خود را ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی سیره پیامبر(ص) و سلامت در شیراز برگزار می شود

همایش بین المللی سیره پیامبر(ص) و سلامت در شیراز برگزار می شود