مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-06اجتماعي

اعزام 14 هزار دانش آموز همدانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی


مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان از اعزام 14 هزار دانش آموز همدانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی خبر داد.

      - ایسنا/همدان مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان از اعزام 14 هزار دانش آموز همدانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی خبر داد.

      غلامرضا فریدونی یکشنبه 15 آبان ماه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، بیان کرد: 14 هزار دانش آموز استان همدان در سالتحصیلی 1401 - 1402 به اردوهای فرهنگی و تربیتی توسط آموزش و پرورش هدف گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از اردوگاه های استان نیازمند تجهیز و تعمیر است، تصریح کرد: ماشین آلات و تجهیزات شهرداری های استان از جمله مواردی است که می توان در این راستا از آن استفاده کرد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: قرار شده است آموزش و پرورش طرح توجیهی دقیق و علمی از اردوگاه ها به سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان ارائه دهد.

فریدونی ادامه داد: پس از اینکه طرح توجیهی برای راه اندازی و به روزرسانی دو اردوگاه نصر و حیدره ارائه شود، یکی از این اردوگاه ها با تفکیک جنسیت برای بانوان و دیگری برای آقایان پیش بینی خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: امید است با ساماندهی اردوگاه های تربیتی آموزش و پرورش، تا پایان سال شاهد حضور مؤثر و مفید دانش آموزان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 14 هزار دانش آموز همدانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی

اعزام 14 هزار دانش آموز همدانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی