مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-06سياسي

حل مشکلات مواکب در ایام اربعین نیازمند حمایت و برنامه ریزی است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اربعین نماد وحدت بین مسلمانان است، گفت: حل مشکلات مواکب در ایام اربعین نیازمند حمایت و برنامه ریزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی 1401 که با حضور جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مرکز، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، نمایندگان مواکب استان های ایلام، کردستان، همدان برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی از گذشته تاکنون موقعیت مناسبی برای عبور زائران بوده است.

وی با اشاره به اینکه مرز خسروی یک مرز تاریخی و قدیمی در استان کرمانشاه است، افزود: علت این تداوم و میزبانی های موفق در استان کرمانشاه وحدت بین اقشار مختلف اهل سنت، اهل حق و تشیع بوده که در تمامی مناسبت ها با همدلی و همراهی خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات را رقم زده اند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه قدمتی هزار ساله در خدمت رسانی به زائران اباعبدالله (ع) داشته که مردم این استان همواره در طول تاریخ میزبان و خدمت رسانه زائران عتبات عالیات بوده اند.

امیر مقدم به عملکرد خوب دولت سیزدهم در خدمت رسانی ایام اربعین، خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف مانند امنیتی، انتظامی، خدمات و پشتیبانی و نیز حمل و نقلی دولت سیزدهم عملکرد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مواکب در ایام اربعین نیازمند حمایت و برنامه ریزی است

حل مشکلات مواکب در ایام اربعین نیازمند حمایت و برنامه ریزی است