مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-06سياسي

رونق کتابخوانی ضامن آینده فرهنگی جامعه است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: رونق اقتصادی روستا در کنار رونق کتابخوانی آینده کودکان این سرزمین را تضمین می کند، چرا که یکی از کارآمدترین بسترهای شناخت استعداد ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  ظهر امروز آیین پایانی هشتمین و مدیران شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اظهار کرد: امروز با یک رویداد فرهنگی بزرگ و حائز اهمیت در این روستای بزرگ و بافرهنگ گرد هم آمدیم تا در اصل مراتب احترام خود را نسبت به مردم کتابخوان روستای ویان اعلام داریم.

عاطفه زارعی با بیان اینکه یکی از ویژگی های روستای ویان وجود کارگاه های خیاطی است که باعث پویایی روستا شده است افزود: انتخاب این روستا به عنوان روستای برتر کشور در هشتمین جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب نشان دهنده فرهنگ بالای کتابخوانی مردم آن است.

وی تصریح کرد: علاقه و اهمیت مردم به کار کتابخانه رونق بخشیده و کتابدار خلاق این روستا را ترغیب کرده که فعالیت های متنوعی را برنامه ریزی و اجرا کند به طوری که ما همواره تصاویر زیبا و لذت بخشی  از روستای ویان به ویژه کودکان و نوجوانان کتابخوان را دریافت می کنیم و به ادامه کار در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه دلگرم تر می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق کتابخوانی ضامن آینده فرهنگی جامعه است

رونق کتابخوانی ضامن آینده فرهنگی جامعه است