مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-06حوادث

عامل ناامنی در قطب انرژی کشور دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از شناسایی و دستگیری فردی که با تیراندازی یکی از شهروندان شهر نخل تقی را مجروح کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، سرهنگ حسین خواجه فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه، عصر امروز در گف و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی و شلیک چند گلوله به سمت یکی از شهروندان در شهر نخل تقی، شناسایی و دستگیری این فرد هنجار شکن در کمتر از سه ساعت شناسایی و محاصره کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد خاطی  دستگیر شد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف مورد استفاده در تیراندازی و تعداد 47 فشنگ مربوطه کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: عامل تیراندازی هدف خود از این کار را خصومت شخصی با فرد مضروب عنوان کرده است.

سرهنگ خواجه با اشاره به اینکه فرد مجروح شده به بیمارستان منتقل شده و حال وی مساعد است اضافه داشت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل ناامنی در قطب انرژی کشور دستگیر شد

عامل ناامنی در قطب انرژی کشور دستگیر شد