مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 19:202022-11-06سياسي

با نگاه مقتدرانه باید اصلاحات انجام داد / برای آزادی دانشجویان بازداشتی تلاش می کنم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه ایران هیچ وقت تجزیه نمی شود، گفت: برخی روش های ما غلط است ولی ما را می ترسانند که اگر از حد فعلی عقب بروید، - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه ایران هیچ وقت تجزیه نمی شود، گفت: برخی روش های ما غلط است ولی ما را می ترسانند که اگر از حد فعلی عقب بروید، نظام با خطر جدی مواجه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی - این سخنان را یکشنبه 15 آبان ماه در اجتماع تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و در نشستی که برای گرامیداشت سیزدهم آبان ماه برگزار شده بود، بیان کرد.

این عضو کابینه دولت سیزدهم که خود در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران نقش داشته است، در این نشست دانشجویی که با عنوان دانشگاه، مبدأ تحولات برگزار شد، همچنین با بیان این جمله که به شریفی های عزیز ارادت دارد و این دانشگاه از برندهای معتبر علمی در جهان است، بیان کرد: انشاءالله دانشجویان آگاه و فهمیده و استادان محترم، این جایگاه را حفظ می کنند.

او درباره پرسش هایی که درباره تسخیر سفارت آمریکا مطرح و مشکلات کشور به آن ماجرا نسبت داده می شود، اظهار کرد: واقعا آنجا سفارتخانه نبود، یک لانه جاسوسی و اتاق عملیات برنامه ریزی و فرماندهی به معنای واقعی کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نگاه مقتدرانه باید اصلاحات انجام داد / برای آزادی دانشجویان بازداشتی تلاش می کنم

با نگاه مقتدرانه باید اصلاحات انجام داد / برای آزادی دانشجویان بازداشتی تلاش می کنم