مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-07سياسي

بیشتر قربانیان کرونا از افراد محروم جامعه بوده اند


رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با اشاره به پاندمی کرونا در دنیا و ایران، گفت: در ابتدا احساس می شد همه در برابر کرونا برابرند، اما افراد محروم، - مرگ و میر بیشتری داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپدیده های اجتماعی جدیدی حاصل شد و شیوه های درمانی، اطلاعات، دانش روز مواجهه با کرونا به اشتراک گذاشته شد و اتفاق جهانی خوبی برای همکاری مشترک حاصل شد، اما ابعاد اجتماعی در اکثر کشورها نادیده گرفته شد.

خانکه گفت: در ابتدا احساس می شد که همه در برابر کرونا برابرند، اما افراد محروم در عرصه اجتماعی، فرهنگی و کم برخوردار، مرگ و میر بیشتری داشتند، تحلیل فوت کرونا در بهمن و اسفند 98 و پیگیری و بررسی گروه های مختلف جمعیتی، بررسی علائم و بررسی اطلاعات نشان داد، کرونا در سطوح اجتماعی مختلف، تأثیر متفاوت دارد و عوامل اجتماعی بر کرونا تأثیرات مختلف دارد و بعد اجتماعی کرونا در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مطرح شد و متعاقب آن، توجه وزیر وقت بهداشت به سوی اهمیت ابعاد اجتماعی سوق داده شد.

وی اظهار داشت: کشورهای مختلف گروه های آسیب پذیر را به اشکال مختلف حمایت می کردند تا تأثیر کمتری از این بیماری بپذیرند، برخی گروه ها وابسته به درآمد روزانه بودند، و در برخی افراد با سطح سواد پایین، عدم اطلاع رسانی پایین در سطوح پایین جامعه، تأثیرات مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر قربانیان کرونا از افراد محروم جامعه بوده اند

بیشتر قربانیان کرونا از افراد محروم جامعه بوده اند