مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-07پزشكي

جزییات دارورسانی درب منزل مبتلایان MS در تهران


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت با اشاره به جزییات اجرای آزمایشی طرح دارو رسانی درب منزل بیماران خاص و صعب العلاج، گفت: این طرح در شهر تهران با گروه هدف بیماران ام اس آغاز شده است و به تدریج مشمول سایر بیماری های خاص خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مهدی رضایی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص اجرای طرح پایلوت طرح دارورسانی درب منزل بیماران خاص، گفت: هدف ما این بوده است که برای رفاه حال بیمه شدگان خاص به شکل آزمایشی در استان تهران با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران و داروخانه 13 آبان این طرح را اجرایی کنیم.

در استان تهران 13 هزار و 400 بیمار خاص داریم که از این تعداد 6800 نفر مبتلا به ام اس هستند و مقرر شد برای این دسته از بیماران دارورسانی درب منزل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط با بیماران از سوی سازمان بیمه سلامت برقرار خواهد شد، تصریح کرد: اسامی این بیماران برای ما مشخص است و ابتدا با بیمار تماس می گیریم تا ببینیم تمایلی به دریافت دارو درب منزل دارند یا خیر؟ که در این مرحله آزمایشی 60 درصد بیماران گروه هدف در تهران با دریافت دارو درب منزل موافقت کردند.

چون داروها به شکل نسخه الکترونیک است زمانی که پزشک برایشان نسخه نویسی می کند، کد رهگیری به داروخانه 13 آبان می رود و سپس با رعایت زنجیره سرما دارو به آدرس بیمار ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دارورسانی درب منزل مبتلایان MS در تهران

جزییات دارورسانی درب منزل مبتلایان MS در تهران