مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-07سياسي

ایجاد محیط آرام در ساحل بوشهر/ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به جلوگیری از ساخت وسازها غیرمجاز و نابجا در مناطق ساحلی استان گفت: ایجاد محیط توأم با آرامش در ساحل بوشهر دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر با اشاره به ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب رفاهی و بهداشتی برای شهروندان و گردشگران از مهمترین اهداف و فعالیت های ستاد ساماندهی سواحل استان است.

وی اضافه کرد: در همین راستا توسعه عمران با هدف ایجاد محیط توأم با آرامش و افزایش تعداد محل های دارای طرح سالم سازی دریا از جمله اهداف و فعالیت های ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت های موجود ساحلی با تکیه بر تجربیات مفید سایر استان های ساحلی کشور در ایجاد شناگاه های مجاز و ایمن تاکید کرد.

وی تصریح کرد: یکی از آیتم های مهم برای رونق گردشگری در مناطق ساحلی و آبی استان، طرح خط راه آهن استان بوشهر به فارس و اتصال به خط ریلی کشور است و همچنین بکارگیری ناجیان غریق آموزش دیده، شناسایی نقاط حادثه خیز و استقرار پایگاه های اورژانس در سواحل استان از دیگر عوامل مهم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد محیط آرام در ساحل بوشهر/ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

ایجاد محیط آرام در ساحل بوشهر/ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز