مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-07سياسي

« با ما به کربلا بیایید » روانه بازار نشر شد


کتاب «با ما به کربلا بیایید (جستاری در بررسی و تحلیل حماسه کربلا)» اثر حجت الاسلام احمد صادقی اردستانی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 408 صفحه منتشر شد.

- کتاب با ما به کربلا بیایید (جستاری در بررسی و تحلیل حماسه کربلا) اثر حجت الاسلام احمد صادقی اردستانی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 408 صفحه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب با ما به کربلا بیایید (جستاری در بررسی و تحلیل حماسه کربلا) اثر حجت الاسلام احمد صادقی اردستانی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 408 صفحه منتشر شد.

این اثر پژوهشی است که در موضوع جنبش امام حسین (ع) سامان یافته و مباحثی چون عزیمت امام حسن (ع) از مدینه، تدابیر امام و ناکامی های سپاه یزید، فضیلت عزاداری برای ایشان، نبش های سیاسی حضرت زینب (س) و تدابیر ایشان برای مدیریت بحران، عاقبت کار و کیفر دنیایی قاتلان امام حسین (ع)، تاریخچه حرم امام حسین (ع) و مباحثی از این دست در آن گنجانده شده است و نگاهی جامع به پدیده عاشورا دارد.

ساختار اثر این اثر در 18 فصل تألیف شده است؛ در فصل اول این اثر که با عنوان مدینه و امام حسین (ع) نگارش یافته، به مهبط وحی، دعوت و بیعت، بیعت و هجرت، ایثار انصار، رفتار اصحاب و گفتار پیامبر (ص) پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« با ما به کربلا بیایید » روانه بازار نشر شد

« با ما به کربلا بیایید » روانه بازار نشر شد