مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-07اجتماعي

دمای هوای شهرکرد به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دمای هوای شهرکرد صبح امروز به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

- مهران چراغ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: همچنین دمای هوای بلداجی از توابع شهرستان بروجن 5 درجه سانتیگراد ثبت و به عنوان سردترین شهر چهارمحال و بختیاری و شهرکرد به عنوان سردترین مرکز استان کشور اعلام شد.

وی با اشاره به پیش بینی بارش های پراکنده در چهارمحال و بختیاری برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزود: کشاورزان استان باید روند برداشت محصولات باقی مانده خود مانند سیب زمینی و چغندرقند را سرعت دهند.

چراغ پور به لزوم تسریع در آماده سازی زمین و کشت دیم غلات در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری با توجه با رخداد بارش های مؤثر از ابتدای هفته آینده اشاره و تصریح کرد: لای روبی و پاک-سازی جوی ها و جدول ها و کانال های انتقال آب مزرعه ها برای هدایت مناسب روان آب های ناشی از بارندگی های پیش رو با توجه به رخداد بارش های مؤثر پاییزه از اواخر هفته جاری مورد توجه باشد.

وی تنظیم دما، رطوبت، تهویه و نور گلخانه ها با توجه به رخداد بارندگی و ابرناکی آسمان و کاهش دمای چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: بازدید، کنترل، ترمیم و مستحکم کردن سازه و پوشش گلخانه ها با توجه به وزش بادهای به نسبت شدید تا شدید روزهای اخیر و بارندگی و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای شهرکرد به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید

دمای هوای شهرکرد به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید