مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-07اجتماعي

پرداخت کرایه تاکسی در شیراز الکترونیکی می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، از تجهیز سیستم ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر به سیستم سامانه پرداخت الکترونیک QR code خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، از تجهیز سیستم ناوگان تاکسیرانی این کلانشهر به سیستم سامانه پرداخت الکترونیک "QR code" خبر داد.

هادی شه دوست شیرازی دوشنبه 16 آبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیرساخت لازم برای پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی بدون نیاز به پول نقد و به صورت رایگان برای شهروندان و رانندگان ناوگان تاکسیرانی فراهم می شود، اظهار کرد : با اجرای این طرح مسافران تاکسی می توانند کرایه خود را بدون دغدغه داشتن پول نقد یا پول خرد از طریق اسکن بارکد (QR) نصب شده در داخل تاکسی پرداخت کنند.

او افزود: بزودی این سامانه بر روی تاکسی های شیراز نصب و در اختیار رانندگان و تاکسیرانان قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار شیراز همچنین با اشاره به اینکه این طرح بخشی از زیرساخت شهر هوشمند در کلان شهر شیراز است، عنوان کرد : این طرح با هدف افزایش سرعت و سهولت ارائه خدمات ناوگان تاکسیرانی، رضایتمندی مسافرین و پرداخت آنلاین کرایه انجام می شود.

اجرای طرح های مدیریت هوشمند حمل و نقل و ترافیک در دستور کار شورای ششم قرار دارد مصطفی کیان رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: هوشمندسازی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کرایه تاکسی در شیراز الکترونیکی می شود

پرداخت کرایه تاکسی در شیراز الکترونیکی می شود