مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-07سياسي

اعلام زمان فراخوان گرنت مؤسسه نیماد برای تحقیقات دانشجویی


فراخوان گرنت نیماد برای تحقیقات دانشجویی در آخرین نشست شورای راهبردی مؤسسه نیماد به تصویب رسید و تا آذر ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

- اعلام زمان فراخوان گرنت مؤسسه "نیماد" برای تحقیقات دانشجویی فراخوان گرنت "نیماد" برای تحقیقات دانشجویی در آخرین نشست شورای راهبردی مؤسسه نیماد به تصویب رسید و تا آذر ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با بیان اینکه در راستای چابک سازی و طبق اولویت بندی نظام سلامت کشور اساسنامه مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) در شهریور 1401 به روزرسانی شد، اظهار کرد: تا پایان سال جاری چهار فراخوان گرنت منتشر خواهد شد.

فراخوان گرنت مؤسسه نیماد نیز برای تحقیقات دانشجویی در آخرین نشست شورای راهبردی مؤسسه نیماد به تصویب رسید که تا آذر ماه منتشر خواهد شد؛ این آورد بسیار خوبی است و انتظار می رود دانشجویان از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنند.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت تصریح کرد: طبق اساسنامه جدید کمیته های مؤسسه نیماد نیز متحول شده و در 9 کمیته تمام حوزه های نظام سلامت کشور پوشش داده شدند.

همینطور توجه ویژه ای اعمال شده است تا اعضای کمیته ها نیز از سراسر کشور باشند و اگر دانشگاهی در کمیته ها نماینده ندارد، اعلام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان فراخوان گرنت مؤسسه نیماد برای تحقیقات دانشجویی

اعلام زمان فراخوان گرنت مؤسسه نیماد برای تحقیقات دانشجویی