مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-07ورزشي

انسانیم و رباط نیستیم!


بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به شکست این تیم پس از 31 هخفته نباختن از فصل گذشته تاکنون، گفت: همه ما می دانستیم که یک روز حمایت نکردن ها از استقلال ملاثانی خود را نشان می دهد.

- مهدی داغر در گفت و گو با ایسنا در خصوص شکست تیم استقلال ملاثانی مقابل خیبر خرم آباد و شکستن رکورد 31 هفته نباختن این تیم از فصل گذشته تاکنون، اظهارکرد: بازی بسیار خوبی بود و نمایش خوبی در این دیدار داشتیم.

به نظرم نیمه دوم روز بد استقلال ملاثانی بود و در نهایت در این دیدار با چهار گل شکست خوردیم.

خیبر تیم قابل احترامی است و به این تیم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: همه ما می دانستیم که یک روز حمایت نکردن ها از استقلال ملاثانی خود را نشان می دهد زیرا تا یک حدی می توان بی توجهی ها را تحمل کرد و پیش رفت.

هم من بازیکن و هم کادر فنی تا حدی می توانند بدون پول و امکانات کار کنند و صبور باشند ولی ما رباط نیستیم و انسان هستیم و یک روز بالاخره کم می آوریم که آن روز هم در دیدار روز گذشته مقابل خیبر بود که پس از 31 هفته نباختن شکست را متحمل شدیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: من قبلاْ هم گفته ام و باز هم می گویم بازیکنان تیم ما حتی مکمل هم ندارند و مسلما اینکه دیگر نتوانیم این رکورد را که با چنگ و دندان حفظ کرده بودیم نگه داریم، قابل پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسانیم و رباط نیستیم!

انسانیم و رباط نیستیم!