مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-07اقتصادي

یک بانکدار وال استریت سقوط دلار را پیش بینی کرد


مدیر ارشد اجرایی سابق چهارمین بانک بزرگ آمریکا گفت: غرب با استفاده از دلار و سوییفت به عنوان سلاح تحریمی، کشورها را به سوی یافتن جایگزین سوق داده است که قطعا در طولانی مدت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، لارنس مک دونالد، مدیر ارشد اجرایی سابق هلدینگ برادران لیمان ، چهارمین بانک بزرگ آمریکا به خبرگزاری اسپوتینک گفت، دلار که در حال حاضر بالاترین ارزش را دارد و از آن بهره می برد، ممکن است، جایگاه خود به عنوان ارز ذخیره در جهان را از دست بدهد.

وی گفت: این اتفاق قطعا رخ خواهد داد.

این مشکلی نیست که در کوتاه مدت اتفاق بیفتد بلکه ممکن است 20 تا 30 سال زمان ببرد زیرا آمریکا ثروت زیادی دارد، ما قدرت نظامی زیادی داریم اما جای هیچ سوالی نیست.

بهترین سال های اوج دلار دقیقا همین جاست.

به گفته مک دونالد که معاون بخش بدهی های مضطرب (پرخطر) و معاملات اوراق بهادار قابل تبدیل در برادران لیمان بوده است، استفاده از سیستم مالی سوییفت به عنوان یک سلاح، ممکن است با سوق دادن بانک ها به جایگزین های دیگر، به سلطه دلار آمریکا آسیب بزند.

وی توضیح داد: غرب باید هر 10 سال یک بار از بازی تحریم- سوییفت استفاده کند، اما آنها از آن علیه چندین کشور استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بانکدار وال استریت سقوط دلار را پیش بینی کرد

یک بانکدار وال استریت سقوط دلار را پیش بینی کرد