مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-07اقتصادي

شبکه های برق 8 روستای قرچک اصلاح و بهینه سازی می شود


بخشدار مرکزی شهرستان قرچک از اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق 8 روستا با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران در خصوص اصلاح خطوط انتقال برق روستاها اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، افزایش قابلیت اطمینان شبکه های برق روستایی، کاهش تلفات انرژی و افزایش رضایت مندی مشترکین بخش روستایی است.

وی در خصوص اعتبار پیش بینی شده این طرح در روستاها گفت: جهت اجرای این طرح در روستاهای تحت پوشش در بخش مرکزی شهرستان قرچک اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

فیصرپناه در خصوص جزییات اجرایی این طرح در روستاها افزود: براساس این طرح، در روستای محمدآباد تعویض چندین اصله پایه فشار ضعیف با اعتبار 737 میلیون ریال، در روستای قشلاق جیتو احداث پست هوایی و اصلاح کابل فشار ضعیف با اعتبار 3675 میلیون ریالی اجرا خواهد شد.

بخشدار مرکزی قرچک در ادامه بیان داشت: در روستای امین آباد نیز تعویض چندین اصله پایه فشار ضعیف با اعتبار 1153 میلیون ریال، در روستای صالح آباد رفع ضعف ولتاژ با اعتبار 2708 میلیون ریال و در روستای داودآباد اصلاح شبکه فشار ضعیف به همراه جابجایی ترانسفورماتور با اعتبار 1016 میلیون ریال انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های برق 8 روستای قرچک اصلاح و بهینه سازی می شود

شبکه های برق 8 روستای قرچک اصلاح و بهینه سازی می شود