مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-07اجتماعي

فوت 209 هموطن در تصادفات جاده ای برون شهری گلستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان با بیان اینکه طی هفت ماه گذشته 209 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای برون شهری استان جان خود را از دست داده اند، - افزود: بیشتر جان باختگان از موتورسواران و عابران پیاده هستند.

عادل مصدقی ظهر امروز (دوشنبه 16 آبان 1401) در نشست خبری با اصحاب رسانه با تأکید بر اینکه طی هفت ماه گذشته 209 نفر از هموطنان در تصادفات جاده های برون شهری جان خود را از دست داده اند، اظهار کرد: 56 درصد از فوت شدگان، موتورسوار و عابر پیاده بودند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان، آموزش و ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی به موتورسواران را از مهمترین وظایف اصحاب قلم و رسانه برشمرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در بسیاری از روستاها پل عابر پیاده نصب شده ولی عابران پیاده از سطح جاده ها تردد می کنند که فرهنگ سازی در این زمینه از الزامات است.

وی با بیان اینکه استان گلستان در کاهش تصادفات راه های روستایی در 6 ماه نخست سال 1401 رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: در کاهش تصادفات راه های اصلی وضعیت خوبی نداریم.

مصدقی رفع نقاط حادثه خیز و افزایش ایمنی دوربرگردان ها و بریدگی ها را از مهمترین برنامه های در دست اجرای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان دانست و ادامه داد: 260 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 209 هموطن در تصادفات جاده ای برون شهری گلستان

فوت 209 هموطن در تصادفات جاده ای برون شهری گلستان