مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-07پزشكي

برخی احکام دیوان عدالت به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت اجرا نشده است


رییس دیوان عدالت اداری در دیدار با وزیر بهداشت گفت: برخی پرونده ها در اجرای احکام دیوان به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت هنوز اجرا نشده است که این موضوع نیز موجب افزایش حجم پرونده ها شده است.

- رییس دیوان عدالت اداری در دیدار با وزیر بهداشت گفت: برخی پرونده ها در اجرای احکام دیوان به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت هنوز اجرا نشده است که این موضوع نیز موجب افزایش حجم پرونده ها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، نشست مشترک رییس دیوان عدالت اداری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیوان عدالت اداری برگزار شد.

حجت الاسلام حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری در نشست مشترک با وزیر بهداشت به منظور پیشگیری از طرح دعاوی در دیوان، به رسالت و ماموریت های دیوان عدالت اداری اشاره کرد و گفت: دیوان عدالت اداری مسئولیت سنگینی در مقابل مردم دارد و هر رایی که صادر و یا تصمیمی اتخاذ می شود، براساس قانون و موازین شرعی می باشد.

رییس دیوان عدالت اداری به آمار وارده پرونده های وزارت بهداشت در دیوان عدالت اداری اشاره کرد و گفت: برخی از موضوعات ایرادات قانونی دارد و باید قوانین اصلاح شود اما بیشتر موارد را باید خود دستگاه مربوطه اصلاح کند و از صدور بخشنامه های غیر قانونی و غیر شفاف خودداری و نیازی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی احکام دیوان عدالت به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت اجرا نشده است

برخی احکام دیوان عدالت به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت اجرا نشده است