مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-07سياسي

اهالی رمشک میزبان شب های قرآنی و فرهنگی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت اشتراکات بین اهل تسنن و تشیع خبر داد.

- بهرام مسلمی مهنی عصر امروز 16 آبان ماه در دیدار با امام جمعه اهل سنت رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج با اشاره به برنامه های فرهنگی و اشتراکات مذهبی گفت: در بحت برنامه های فرهنگی جشنواره پیامبر رحمت را با اولویت وحدت و همدلی دنبال می کنیم و آماده دریافت نظرات و پیشنهادات فرهنگی و هنری هستیم.

وی دین اسلام، پیامبر، قرآن و هویت ایرانی را جزو اشتراکات بین اهل تشیع و تسنن عنوان کرد و افزود: در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، کودکان و فضای مجازی آماده همکاری هستیم.

مسلمی مهنی نشاط اجتماعی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: برای نشاط اجتماعی جامعه از آداب و رسوم و هنرمندان بومی استفاده می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تجلیل و تکریم از حافظان و فعالان قرآنی را از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی حول محور وحدت و با موضوع پیامبر رحمت برگزار خواهند شد.

مسلمی مهنی تهیه مستند رمشک را در راستای معرفی ظرفیت های مختلف مورد تاکید قرار داد و افزود: تهیه مستند رمشک در حوزه فعالیت های قرآنی، هنری، فرهنگی و موسیقی برای معرفی جوانان مستعد مد نظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی رمشک میزبان شب های قرآنی و فرهنگی

اهالی رمشک میزبان شب های قرآنی و فرهنگی