مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 21:252022-11-07سياسي

رسیدگی و برخورد با ترک فعل مدیران دستگاه های اجرایی


رییس سازمان بازرسی کل کشور ترک فعل را از مهمترین مشکلات دستگاه های اجرایی برشمرد و رسیدگی و برخورد با ترک فعل دستگاه های اجرایی را رسالت این سازمان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذبیح الله خداییان دوشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور طبق قانون نظارت بر اجرای قانون و حسن امور را برعهده دارد، گفت: در دوره جدید تحول و تعالی در قوه قضاییه وظیفه داریم قوانین را رصد کنیم و ببینیم دستگاه ها به این قوانین عمل می کنند یا خیر و براین اساس قوانین را رصد می کنیم.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ تکالیف از دستگاه درخواست می کنیم تا اقدامات را اعلام کنند و پس از آن نسبت به راستی آزمایی اقدام می شود.

وی قانون جوانی جمعیت یا قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، قانون حمایت از کالای ایرانی و ارتقای سلامت اداری را از جمله قوانینی برشمرد و گفت: اجرای این قوانین توسط دستگاه ها رصد می شود.

خداییان یادآور شد: متأسفانه در برخی موارد دستگاه ها دچار ترک فعل می شود و با آن برخورد خواهد شد و یکی از مشکلات موجود در جامعه مسئله ترک فعل و عدم انجام وظیفه از سوی دستگاه و مدیران است.

رییس سازمان بازرسی کل کشو ترک فعل را از جمله مشکلات برشمرد و گفت: نظارت بر حسن اجرای امور نیز از دیگر وظایف است و به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی و برخورد با ترک فعل مدیران دستگاه های اجرایی

رسیدگی و برخورد با ترک فعل مدیران دستگاه های اجرایی