مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-07سياسي

مهارت آموزی، شاخصه بارز دانشگاه علمی کاربردی است


نگاه به دانشگاه علمی کاربردی در جامعه واقع بینانه است و مهارت آموزی، یکی از شاخصه های بارز این دانشگاه بشمار می آید.

- ایسنا/لرستان امام جمعه ازنا گفت: نگاه به دانشگاه علمی کاربردی در جامعه واقع بینانه است و مهارت آموزی، یکی از شاخصه های بارز این دانشگاه بشمار می آید.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در دیدار با سرپرست و معاونین دانشگاه علمی کاربردی لرستان، با اشاره به نقش این دانشگاه در افزایش سطح مهارت آموزی در جامعه، اظهار کرد: این دانشگاه توانسته است حلقه مفقوده بین صنعت و دانشگاه را حل کند و بر همین اساس، نگاه به دانشگاه علمی کاربردی در جامعه واقع بینانه است.

وی ادامه داد: یکی از مجموعه هایی که ارتباط خوبی با دفتر امام جمعه دارد، دانشگاه علمی کاربردی است و برای معرفی بهتر این دانشگاه تلاش خواهیم کرد.

سپهوند تصریح کرد: وقتی بستر و شرایط لازم برای مهارت آموزی افراد فراهم می شود، علاوه بر تولید شغل و رفع بیکاری در جامعه، انسان به رشد و خودباوری می رسد.

امام جمعه ازنا افزود: مهارت آموزی، علاوه بر این که در شرایط سخت و دشوار به کار فرد و جامعه می آید، توانمندی افراد خلاق را نیز شکوفا می کند.

وی تعهد را لازمه تخصص افراد عنوان کرد و گفت: در کنار رشد علمی، هرچقدر الگوهای فرهنگی را گسترش دهیم و معنویت ایجاد کنیم، راه صعود و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی، شاخصه بارز دانشگاه علمی کاربردی است

مهارت آموزی، شاخصه بارز دانشگاه علمی کاربردی است