مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-07فرهنگي

شیراز میزبان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت می شود


جشنواره بین المللی تئأتر مقاومت از 17 تا 20 آبان در شیراز برگزار می شود که در این جشنواره 11 اثر طی روزهای سه شنبه ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، میکاییلی رییس سازمان تئاتر است و یکی از آثار جشنواره از استان فارس به نمایش در می آید.

داوری 11 اثر جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت   او ادامه داد: جشنواره  بین المللی تئأتر مقاومت از تاریخ 17 تا 20 آبان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن های غزل و مهر و سالن فرهنگ سازمان اسناد و کتابخانه ملی  از ساعت 15 تا 20 در شهر شیراز برگزار می شود، در مجموع 11 اثر داوری می شوند  که در روز های سه شنبه و چهارشنبه شاهد هشت اجرا و در روز پنجشنبه شاهد سه اجرا خواهیم بود ، مراسم افتتاحیه فردا ساعت 10 صبح و  ساعت دقیق مراسم اختتامیه اعلام می گردد.

وی خاطرنشان کرد: همه اجراها از طریق صدا و سیمای استان فارس به صورت مستقیم پخش خواهد شد، رادیو نمایش استان فارس و رادیو نمایش استان تهران نیز، این اجراها را پوشش می دهند.

دعوت از عموم مردم برای بازدید از اجرای آثار میکاییلی افزود: از عموم مردم، هنرمندان و علاقه مندان به هنر دعوت به عمل می آید تا از اجراهای این بخش از مسابقه، در سه روز آینده به خصوص مراسم اختتامیه که با حضور هنرمندانی از جمله داریوش ارجمند و هوشنگ توکلی برگزار می شود، بازدید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت می شود

شیراز میزبان هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت می شود