مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 23:252022-11-07سياسي

اولویت دستگاه ها، خدمت رسانی به و امیدآفرینی در سطح جامعه باشد


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه های دولتی استان باید در کنار اطلاع رسانی از اقدامات خود و تلاش مضاعف، اولویت را خدمت رسانی به مردم و امید آفرینی در سطح جامعه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان درصدد ازبین بردن فرصت اندیشیدن از مخاطبان هستند، اظهار کرد: دشمن تمام ابزارها را با اولویت به کار می گیرد تا اعتراضات را به سمت اغتشاشات و ایجاد خشونت سوق دهد اما اولویت نظام مدارا است.

وی گفت: خوشبختانه جامعه با اعمال و رفتار این دشمنان همراه نبود و دشمن با دیدن صبر، حوصله و بصیرت مردم نتوانسته است به اهداف خود دست یابد.

معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی توجه به حوزه شفاف سازی و آگاه سازی در بطن این اغتشاشات اخیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: حوزه اطلاع رسانی و برنامه ریزی برای جامعه هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ناهیدی افزود: دستگاه های دولتی استان باید در کنار اطلاع رسانی از اقدامات خود و  تلاش مضاعف، اولویت را خدمت رسانی به مردم و امید آفرینی در سطح جامعه قرار دهند.

وی بر شکل گیری کمیته تولید محتوا تاکید کرد و گفت: با شکل گیری این کمیته اقناع سازی و آگاه سازی هر طیف از جامعه ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دستگاه ها، خدمت رسانی به و امیدآفرینی در سطح جامعه باشد

اولویت دستگاه ها، خدمت رسانی به و امیدآفرینی در سطح جامعه باشد