مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-08سياسي

نقشه دشمن این است که نفرت ایجاد بکند


وقتی دشمن شب و روز دروغ می گوید و نفرت پراکنی می کند، ما نیز باید شبانه روز اخبار درست و مفاهیم صحیح را با استفاده از اساتید خوب منتشر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت امروز در جمع همسنگران بنیاد هدایت به سختی های دوران جنگ اشاره کرد و گفت: عراق از نیروهای ارسالی از سایر کشورها بهره مند بود؛ از امکانات زرهی گسترده بهره مند بود، با این حال مردم دور امام حلقه زدند و محکم پای کار ایستادند به گونه ای که پس از ماجرای قطعنامه وقوع جنگ دوباره علیه ما تقریباً غیر ممکن است و رهبری هم فرمودند که جنگ نخواهد شد.

مدیر عامل بنیاد هدایت در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر ضرورت اصلاح سبک زندگی مردم تاکید کرد: گاهی موضوعات کوچک اما مهمی مانند سبک تغذیه و مصرف نان، هزینه های زندگی، مصرف آب و… در سبک زندگی از چشم ما دور می ماند که صورت دارد اصلاح شوند و اینها هم از مصادیق جهاد تبیین هستند.

مدیر عامل بنیاد هدایت به امکانات و دستاوردهای کشور اشاره و افزود: ما در عرصه دیپلماتیک هم موفق بوده ایم ما حالا عضو پیمان شانگهای می شویم و این یک دستاورد بزرگی است ما می توانیم با 42 درصد جمعیت دنیا ارتباط تجاری داشته باشیم بدون اینکه بخواهیم هزینه ای را متقبل شویم و واردات و صادرات انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه دشمن این است که نفرت ایجاد بکند

نقشه دشمن این است که نفرت ایجاد بکند