کاهش زمان رسیدگی به شکایات در وزارت رفاه به 3 روز/ فراهم شدن امکان بازرسی از هولدینگ هامدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در این دفتر از 11 به 3. - مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در این دفتر از 11 به 3. 2 روز رسیده است عنوان کرد: همچنین شاهد افزایش 2198 درصدی گردش کار سامد و 174 درصدی سامانه جامع پاسخگویی بوده ایم و تلاش ها برای ارتقای وضعیت موجود ادامه دارد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهری طالبی دارستانی در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه در زمینه مبارزه با فساد از ابتدای امر طی سه ماه اول متوجه همپوشانی برخی امور از جمله شکایات و گزارش فساد شدیم گفت: بالغ بر 80 درصد شکایات در اصل گزارش تخلف و فساد و مرتبط با عدم نظارت دقیق و سیستماتیک وزارتخانه بود. وی افزود: پس از بررسی ها به مدل سند زیست بوم فسادستیزی رسیدیم و فرایندهای کاهش فساد اداری مشخص شدند. مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نظام نظارت و ارزیابی در سه سطح ستادی، درونی و بیرونی گفت: بازرسی ادواری در پی کرونا تعطیل شده بود که در قالب جدیدی از سر گرفته شده برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |