مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-08سياسي

میرکاظمی از مجلس عذرخواهی کرد


در شرایطی که رییس مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز از حضور پیدا نکردن رییس سازمان بودجه در مجلس انتقاد کرد، میرکاظمی در میانه جلسه خود را به مجلس رساند و عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی امروز مجلس با دستور کار بررسی عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 و 1401 کل کشور آغاز شد؛ طبق دستور اعلامی از رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رییس دیوان محاسبات برای حضور در جلسه دعوت به عمل آمده بود.

رییس دیوان محاسبات به دلیل شرکت در بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان اینتوسای در برزیل بود و به جایش معاون دیوان محاسبات صحبت کرد؛ در ابتدای جلسه میرکاظمی حضور پیدا نکرده بود که در واکنش به آن قالیباف گفت: ما از قبل دعوتنامه ای برای آقای میرکاظمی جهت حضور در این جلسه فرستاده بودیم و ایشان موظف به حضور بود اما امروز ساعت 7:30 صبح گفتند که کاری پیش آمده و نمی تواند که حضور پیدا کند؛ این رفتار درست نیست.

جلسه نظارتی مجلس ادامه پیدا کرد تا اینکه میرکاظمی حدود ساعت 9:20 در مجلس حاضر شد؛ او با حضور در پشت تریبون مجلس توضیح داد: عذرخواهی می کنم امروز همایش برنامه و بودجه و برنامه هفتم توسعه با روسای سازمان ها از استان های مختلف برگزار شده بود که به دلیل نامنظمی به وجود آمده اطلاع نداشتم که باید در صحن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرکاظمی از مجلس عذرخواهی کرد

میرکاظمی از مجلس عذرخواهی کرد