برقراری 16 هزار و 600 مورد تماس با مرکز مشاوره تلفنی 1480 در استانمعاون پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماهه نخست امسال 16 هزار و 600 مورد تماس با مرکز مشاوره تلفنی 1480 در استان گرفته شده که از این تعداد به 15 هزار و 261 مورد پاسخ داده شده است. - مهشید سلیمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در 6 ماهه نخست امسال 16 هزار و 600 مورد تماس با مرکز مشاوره تلفنی 1480 در چهارمحال و بختیاری گرفته شده که از این تعداد به 15 هزار و 261 مورد پاسخ داده شده است. معاون پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در 6 ماهه نخست امسال 6 هزار و 876 نفر از مراکز مشاوره غیردولتی که تحت نظر بهزیستی استان هستند خدمات دریافت کرده اند. وی افزود: یک هزار و 600 نفر از مرکز دولتی که در شهرکرد واقع شده است خدمات مشاوره ای دریافت کرده اند. سلیمانی اضافه کرد: هم اکنون 66 مرکز خصوصی و یک مرکز دولتی مشاوره در استان فعال است. وی عنوان کرد: این مراکز مشاوره به سه دسته مراکز مشاوره تخصصی، مراکز مشاوره عمومی و مراکز سطح سه که همان خانه هاس سلامت در روستاها است تقسیم می شود. معاون پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات خانوادگی، اضطراب و افسردگی، اختلالات روانی و روحی از مهمترین چالش های افراد برای مراجعه به مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |