طراحی یکشنبه های مردمی برای رسیدگی به شکایت در وزارت کارمدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: ما یکشنبه های مردمی را طراحی کردیم . - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهری طالبی دارستانی مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری که در این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: ما در سه بخش نیروی انسانی، عملیات و محتوا تلاش کردیم تا نقشه راه سلامت را شکل دهیم و در زمینه ادواری را در تمامی استانهای کشور داشته ایم و 15 بازرسی نیز در امسال صورت گرفته است. طالبی یکی از اقدامات مهم این اداره را مقابله با فساد در بازرسی ها عنوان کرد و گفت: منع خرید هدایا و سوغات و منع استفاده از امکانات خرید و گردش در دولت و جلوگیری از همنشینی با مردم در بازرسی ها یکی از اقداماتی است گه در این ایام مدون شده و این موجب شده مردم به سیستم نظارت وزارت کا اعتماد کنند. وی تاکید کرد: برخی از مردم گزارش دادند که گزارش ها و تخلفات را به استانها گزارش می دهند اما پیگیری نمی شود، ما براین اساس رابطینی را اختصاص دادیم که مستقیماً گزارش ها به دست ما برسد. مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی ابراز کرد: ما یکشنبه های مردمی را طراحی کردی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |