مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-08بين الملل

مرندی: ایرانی ها کسانی را که به تروریسم کمک کردند، مجازات خواهند کرد


مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین به اظهارات مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا درباره اتفاقات اخیر ایران واکنش نشان داد.

- مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین به اظهارات مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا درباره اتفاقات اخیر ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده ایران در واکنش به اظهارات جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا درباره اتفاقات اخیر ایران، در صفحه توییترش نوشت: جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین دولت دونالد ترامپ در گفت وگو با بی بی سی فارسی اذعان کرد که اغتشاشگران در ایران مسلح هستند و از کردستان عراق و حمله به پایگاه های بسیح سلاح به دست می آورند.

مرندی ادامه داد: تروریست ها و اغتشاشگران شکست خورده اند اما ایرانی ها کسانی را که به تروریسم کمک کردند، مجازات خواهند کرد.

واکنش مرندی به اظهارات بولتون در پی این مطرح می شود که بولتون در گفت وگو با بخش فارسی شبکه بی بی سی، درباره اتفاقات اخیر ایران مدعی شد: اگر به انتخابات سال 1388 در ایران و سرکوب هایی که در آن جا شد نگاه کنید، می بینید که چگونه الان سرکوب ها گسترده تر شده اند و در بعضی مناطق شدت گرفته اند.

من فکر می کنم فرقش الان این است که اپوزوسیون ایران حالا دارد با اسلحه هایی که از پایگاه بسیح گرفته، با اسلحه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: ایرانی ها کسانی را که به تروریسم کمک کردند، مجازات خواهند کرد

مرندی: ایرانی ها کسانی را که به تروریسم کمک کردند، مجازات خواهند کرد