مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-08سياسي

7 توقع شورای شهر یزد از نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان


رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت بهبود عملکرد سامانه های ارتباطی شهرداری با مردم، هفت انتظار شورای اسلامی شهر از نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان (137) را اعلام کرد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت بهبود عملکرد سامانه های ارتباطی شهرداری با مردم، هفت انتظار شورای اسلامی شهر از نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان (137) را اعلام کرد.

مجید تجملیان در نشست فوق العاده کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان یکی از بدیهی ترین و ابتدایی ترین وظایف هر شهرداری است.

وی تصریح کرد: در این زمینه چندین سامانه و راهکار به صورت موازی در شهرداری یزد در حال فعالیت هستند که از جمله آنها می توان به سامانه تلفنی 137، سامانه نرم افزاری شهربین، سامانه پیامکی معاونت خدمات شهری، سامانه تلفنی الو پناه و تلفن های مرکز پیام شهرداری اشاره کرد.

رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روشهای شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: علی رغم فعالیت و تنوع گسترده این راه های ارتباطی، باز هم متأسفانه بازخورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 توقع شورای شهر یزد از نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان

7 توقع شورای شهر یزد از نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان