7 توقع شورای شهر یزد از نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندانرییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت بهبود عملکرد سامانه های ارتباطی شهرداری با مردم، هفت انتظار شورای اسلامی شهر از نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان (137) را اعلام کرد. - ایسنا/یزد رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت بهبود عملکرد سامانه های ارتباطی شهرداری با مردم، هفت انتظار شورای اسلامی شهر از نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان (137) را اعلام کرد. مجید تجملیان در نشست فوق العاده کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان یکی از بدیهی ترین و ابتدایی ترین وظایف هر شهرداری است. وی تصریح کرد: در این زمینه چندین سامانه و راهکار به صورت موازی در شهرداری یزد در حال فعالیت هستند که از جمله آنها می توان به سامانه تلفنی 137، سامانه نرم افزاری شهربین، سامانه پیامکی معاونت خدمات شهری، سامانه تلفنی الو پناه و تلفن های مرکز پیام شهرداری اشاره کرد. رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روشهای شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: علی رغم فعالیت و تنوع گسترده این راه های ارتباطی، باز هم متأسفانه بازخورده برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |